نرم افزار اتوماسیون اداری

یک نرم افزار اتوماسیون اداری با امکانات کامل ، نامه نگاری و بایگانی جهت استفاده در سیستم های اداری کوچک ومتوسط بر پایه نصب بر فضای ابری، شما بدون پرداخت هیچ هزینه ای با تکمیل فرم درخواست و ارایه به تیم فروش مجموعه این نرم افزار را در اختیار خواهید گرفت و جهت استفاده از ان به روش آبونمون ماهیانه بدون محدودیت در زمان و تعداد کاربر ، آن هم فقط و فقط با پرداخت مبلغ 49 هزار تومان (ماهیانه) مالک این امکانات خواهید بود، بدین صورت نه تنها مجموعه خود را از طریق روش های نوین اداری مدیریت می کنید بلکه به بالا بردن راندمان کاری نیروهای خود کمک به سزایی کرده اید.

امکانات نرم افزار

امکانات فروش

در اکثر نرم افزارهای اتوماسیون اداری نگاهی کلان و بسیار پیچیده به نیازهای مشتریان وجود دارد و موازی این نگاه، راه کارهایی پیچیده برای این نیازها در نظر گرفته شده، ما نیز در گذشته با این نگاه جوابگوی درخواست های مشتریان خود بوده ایم و با نرم افزارهایی پیچیده،

...

نامه نگاری و بایگانی اسناد

نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب دایا بهترین ابزار در جهت حذف کاغذ و راه اندازی سیستم الکترونیک (Paperless) در سازمان شما می باشد. این نرم افزار امکان نامه نگاری بین مدیران و کارشناسان،

ثبت و بایگانی نامه های وارده و صادره، پرینت اطلاعات مورد نیاز کاربربا یا بدون سربرگ را ایجاد کرده و با استفاده از انواع پوشه های مجازی به راحتی از فضای فیزیکی اشغال شده توسط مدارک و مستندات مکتوب اداری کاسته است.

 

کارتابل اتوماسیون اداری

نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب دایا، دارای کارتابلی قوی با امکان تفکیک نامه های داخلی، وارده، ارجاع شده و صادره می باشد.

 

اتوماسیون من – امکان مدیریت کارهای شخصی

این بخش از نرم افزار امکان ایجاد پوشه بندی با ساختار درختی برای بایگانی نامه های اداری و شخصی را فراهم نموده است. در بخش پیگیری امور، شما می توانید برنامه کاری شخصی با ثبت کارهای روزانه، هفتگی، ماهانه و یا سالانه خود را در نرم افزار TO DO LIST) ( ایجاد کرده، همچنین امکان دریافت آلارم بر اساس زمان بندی ها و بر برنامه ریزی های صورت گرفته برای شما فراهم شده است.

 

ثبت نامه‌های وارده و صادره بر اساس نام شرکت

در این بخش از نرم افزار با امکان ثبت سازمان ها، شرکتها، کارشناسان و همچنین مدیران آنها، شما می توانید هر نامه وارده و یاصادره را به یک یا چند شرکت، کارشناس و یا مدیر مرتبط کرده و در سیستم ثبت نمایید. این قابلیت هم به بایگانی بهتر نامه ها کمک کرده و هم برای یافتن نامه های ارسالی به یک شرکت و یا سازمانی خاص بسیار کارآمد می باشد.

 

 

داشبورد مدیریتی نرم افزار

یکی از امکانات جذاب این نرم افزار داشبورد مدیریتی آن می باشد. این فضا تمامی دسترسی های مورد نیاز به بهترین شکل در اختیارکاربرقرار گرفته و از این طریق کاربر حسی متفاوت را در استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری تجربه می کند. تجربه ای که حس راحتی در کار و وابستگی به استفاده از نرم افزار را ایجاد می کند.